Město Bruntál nabízí volné pracovní místo v oboru administrativy na pozici Úředník/ce – referent/ka ochrany přírody, oddělení ekologie krajiny a zemědělství, odboru životního prostředí. Práce na plný úvazek s pružnou pracovní dobou. Pracovní poměr s ohodnocením od 24 000 do 34 000 Kč/měsíc. Minimální požadované vzdělání je VŠ Bakalářské. Místem pracoviště je Město Bruntál, okres Bruntál. Pozice je vhodná i pro osoby se zdravotním postižením. Nástup možný od 10.1.2025. Další informace vám poskytne Podatelna, tel.: 554706111, e-mail: [email protected]; [email protected].
Poznámka od zaměstnavatele
na dobu: neurčitou
s místem výkonu práce: Bruntál a správní obvod obce s rozšířenou působností
zařazení v platové třídě: 10.
nástup: možný ihned, případně dle dohody
Předpoklady pro vznik pracovního poměru:
Úředníkem se může stát fyzická osoba, která:
– je státním občanem České republiky, popřípadě fyzická osoba, která je cizím státním občanem a má v České republice trvalý pobyt,
– dosáhla věku 18 let,
– je způsobilá k právním úkonům, je bezúhonná, ovládá jednací jazyk.
Další požadavky:
– VŠ v bakalářském studijním programu ve studijním oboru přírodovědného, zemědělského nebo lesnického směru,
– dobrý zdravotní stav pro práci v terénu,
– znalost zákona č. 114/1992 Sb., 246/1992 Sb., č. 500/2004 Sb., č. 128/2000 Sb., v aktuálním znění,
– uživatelská znalost práce na PC,
– samostatnost, pečlivost, komunikační schopnosti, odolnost vůči stresu,
– odborná způsobilost podle zák. č. 312/2002 Sb. výhodou,
– ŘP sk. B výhodou.
Charakteristika vykonávané pozice:
Komplexní zabezpečení a výkon agendy dané podle zákona č. 114/1992 Sb., o ochraně přírody a krajiny, zákona č. 246/1992 Sb., na ochranu zvířat proti týrání, zákona č. 326/2004 Sb., o rostlinolékařské péči.
Nabízíme:
Pružnou pracovní dobu, 5 týdnů dovolené, 5 dnů sick days a další benefity.
Písemná přihláška uchazeče musí obsahovat tyto náležitosti:
– jméno, příjmení a titul uchazeče,
– datum a místo narození uchazeče,
– státní příslušnost uchazeče,
– místo trvalého pobytu uchazeče,
– číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana,
– datum a podpis uchazeče.
K přihlášce je nutno doložit tyto doklady:
– životopis, ve kterém se uvedou údaje o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech týkajících se správních činností,
– výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce, u cizích státních příslušníků též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem; pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením,
– ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání.
Poskytnuté osobní údaje uchazeče budou zpracovány jen pro účel tohoto výběrového řízení a po dobu jeho trvání v souladu s platnými právními předpisy.
Dokumenty předložené uchazečem budou uloženy na oddělení právním, personálním a organizačním a přístup k jejich obsahu budou mít pouze zaměstnanci úřadu podílející se na výběrovém řízení, a to pouze v případě, že tento přístup bude pro jejich činnost nezbytný a dále členové výběrové komise, kterou jmenuje vedoucí úřadu.
Místo vhodné i pro osoby se zdravotním postižením.
Písemnou přihlášku lze podat:
ve lhůtě do 31.12.2024 na podatelně Městského úřadu Bruntál, Nádražní 20, 792 01 Bruntál nebo ji odeslat na adresu: Městský úřad Bruntál
sekretariát tajemníka
Nádražní 20
792 01 BRUNTÁL
Základní informace o nabízené pozici
Pracovní úvazek: Plný
Směnnost: Pružná pracovní doba
Pracovněprávní vztah:
Hrubá mzda: 24 000 – 34 000 Kč/měsíc
Pracovní poměr: na dobu neurčitou, nástup možný ihned
Požadavky na uchazeče o práci
Minimální vzdělání: VŠ Bakalářské
Pracoviště a kontakty
Adresa pracoviště: Město Bruntál
Zaměstnavatel: Město Bruntál, IČO: 295892
Referenční číslo: 30416800706, Kontaktní pracoviště Bruntál