O2 Financial Services s.r.o. nabízí volné pracovní místo na pozici SPECIALISTA PÉČE O ZÁKAZNÍKY S MAĎARŠTINOU – OPERÁTOR CALL CENTRA – HOME OFFICE – zkrácený úvazek. Práce na zkrácený úvazek v jednosměnném provozu. Pracovní poměr s ohodnocením od 17 000 do 23 000 Kč/měsíc. Minimální požadované vzdělání je Střední odborné (vyučen). Místem pracoviště je O2 Financial Services s.r.o. – ČB, okres České Budějovice. Pozice je vhodná i pro absolventy, osoby se zdravotním postižením. Nástup možný ihned. Další informace vám poskytne Veronika Valešová, e-mail: veronika.valesova@o2.cz.
Poznámka od zaměstnavatele
Každodenní pomoc zákazníkům s nahlašováním škodních událostí. Administrativní činnost a práce s interními systémy. Jedná se především o příchozí linku. Pracovní doba linky 9-17h, víkendy a st. svátky volné dle maďarského kalendáře. Maďarský jazyk velmi dobře slovem i písmem a český či slovenský jazyk na komunikativní úrovni. Smlouva na 1 rok s možností prodloužení.
Zam. výhody: Home Office, 30% odměny, 5 týdnů dovolené, 3 Sick day, stravenkový paušál 110 Kč na den, příspěvek na mobilní telefon 18.000 Kč, služební SIM karta s voláním zdarma, zvýhodněné nabídky O2, řádné zaškolení aj.
Základní informace o nabízené pozici
Pracovní úvazek: Zkrácený
Směnnost: Jednosměnný provoz
Pracovněprávní vztah:
Hrubá mzda: 17 000 – 23 000 Kč/měsíc
Pracovní poměr: na dobu neurčitou, nástup možný ihned
Požadavky na uchazeče o práci
Minimální vzdělání: Střední odborné (vyučen)
Pracoviště a kontakty
Adresa pracoviště: O2 Financial Services s.r.o. – ČB
Zaměstnavatel: O2 Financial Services s.r.o., IČO: 5423716
Referenční číslo: 29828660703, Kontaktní pracoviště České Budějovice