KBC Global Services Czech Branch nabízí 2 volná pracovní místa v oboru informačních technologií na pozici Application Manager II. Práce na plný úvazek s pružnou pracovní dobou. Pracovní poměr s ohodnocením 42 000 Kč/měsíc. Minimální požadované vzdělání je ÚSV s maturitou. Místem pracoviště je KBC Global Services Czech Branch pracoviště, okres Brno-město. Pozice je vhodná i pro absolventy. Nástup možný ihned. Další informace vám poskytne Martina Beníčková, e-mail: sso.career.cz@kbc.com.
Poznámka od zaměstnavatele
Nabízíme Vám možnost stát se členem týmu složeného z aplikačních manažerů, ICT inženýrů a vývojářů, kteří zajišťují správnou funkčnost aplikací, poskytují podporu provozu a implementují nové funkce do různých projektů.
Application Manager:
– funguje jako spojovací článek mezi businessem (provozními týmy) a vývojáři.
– komunikuje s businessem ohledně požadavků na vývoj aplikací.
– zajišťuje, že návrh aplikací implementuje obchodní a regulační požadavky.
– dokončuje kontrolu kvality produktu a zavádí vysoké standardy.
– řeší incidenty a sděluje související akce.
25 dní dovolené
– 3 dny osobního volna
– stravenková karta, systém benefitů Cafeteria, Multisport karta
– školení na soft skills a hard skills v prostorách společnosti na základě rozvojových potřeb a rolí
– možnost práce z domova
Uvítáme:
Znalost SQL
Schopnost číst kód
Znalost Agile
Znalost angličtiny
Pokročilou znalost Excelu
Souhlas zaměstnavatele se zaměstnaneckou kartou.
Základní informace o nabízené pozici
Pracovní úvazek: Plný
Směnnost: Pružná pracovní doba
Pracovněprávní vztah:
Hrubá mzda: 42 000 Kč/měsíc
Pracovní poměr: na dobu neurčitou, nástup možný ihned
Požadavky na uchazeče o práci
Minimální vzdělání: ÚSV s maturitou
Pracoviště a kontakty
Adresa pracoviště: KBC Global Services Czech Branch pracoviště
Zaměstnavatel: KBC Global Services Czech Branch, IČO: 14217864
Referenční číslo: 29330140746, Kontaktní pracoviště Brno-město