Administrativní pracovník-pracovnice/back office

Alewerans s.r.o. nabízí volné pracovní místo v oboru administrativy na pozici Administrativní pracovník-pracovnice/back office. Práce na plný úvazek v jednosměnném provozu. Pracovní poměr s ohodnocením od 28 000 do 36 000 Kč/měsíc. Minimální požadované vzdělání je ÚSV s maturitou. Místem pracoviště je Alewerans s.r.o. – provozovna, okres Pardubice. Nástup možný ihned. Další informace vám poskytne Jiří Hloch, tel.: 603 999 848, e-mail: job@alewerans.com.

Poznámka od zaměstnavatele

Požadavky: znalost dopravního prostředí, znalost celního prostředí, organizační schopnosti, komunikativnost, samostatnost, reprezentativní jednání, vysoké pracovní nasazení – řešení krizových situací. Týmová spolupráce!
Zaměstnanecké výhody: dynamický kolektiv, možnost finančního růstu, služební telefon s neomezeným tarifem, služební notebook, příspěvky na PHM (služební tankovací karta), vzdělávací kurzy, firemní akce
První kontakt e-mailem.

Základní informace o nabízené pozici

Pracovní úvazek: Plný
Směnnost: Jednosměnný provoz
Pracovněprávní vztah:
Hrubá mzda: 28 000 – 36 000 Kč/měsíc
Pracovní poměr: na dobu neurčitou, nástup možný ihned

Požadavky na uchazeče o práci

Minimální vzdělání: ÚSV s maturitou

Pracoviště a kontakty

Adresa pracoviště: Alewerans s.r.o. – provozovna
Zaměstnavatel: Alewerans s.r.o., IČO: 2807114
Referenční číslo: 30131720713, Kontaktní pracoviště Pardubice