Administrativní pracovník/ce v sociálních službách

Centrin CZ s.r.o. nabízí volné pracovní místo v oboru zdravotnictví na pozici Administrativní pracovník/ce v sociálních službách. Práce na zkrácený úvazek v jednosměnném provozu. Pracovní poměr s ohodnocením 20 000 Kč/měsíc. Minimální požadované vzdělání je ÚSO s maturitou (bez vyučení). Místem pracoviště je Centrin CZ s.r.o. – Unhošť, okres Kladno. Nástup možný od 1.11.2025. Další informace vám poskytne Kamila Filipová, tel.: 725 292 767, e-mail: kamila.filipova@centrin.cz.

Poznámka od zaměstnavatele

Kvalifikační předpoklady:
– středoškolské vzdělání s maturitou
– kurz pro pracovníky v sociálních službách – možno doplnit i při zaměstnání
– praxe v oboru administrativy výhodou, není však podmínkou

Další požadavky:
– zájem o dlouhodobou spolupráci
– komunikativní schopnosti
– čistý výpis z rejstříku trestů
– řidičský průkaz typu B, aktivní řidič
– samostatnost

Pracovní úvazek zkrácený – Po – Pá – 4 hod/den.

Nabízíme:
– zázemí stabilní společnosti
– pravidelné vzdělávání
– 5 týdnů dovolené
– zaměstnanecké benefity: příspěvek na dopravu, stravování, příspěvek na penzijní připojištění
– možnost hlídání dětí v dětské skupině Mlýnek (skupina od 6 měsíců do 6 let).

Kontakt telefonicky – 725 292 767 – PO – PÁ: 7:00 – 15:30 hod nebo e-mailem.

Základní informace o nabízené pozici

Pracovní úvazek: Zkrácený
Směnnost: Jednosměnný provoz
Pracovněprávní vztah:
Hrubá mzda: 20 000 Kč/měsíc
Pracovní poměr: na dobu neurčitou, nástup možný ihned

Požadavky na uchazeče o práci

Minimální vzdělání: ÚSO s maturitou (bez vyučení)

Pracoviště a kontakty

Adresa pracoviště: Centrin CZ s.r.o. – Unhošť
Zaměstnavatel: Centrin CZ s.r.o., IČO: 27656535
Referenční číslo: 31990940762, Kontaktní pracoviště Kladno